Senin, 28 April 2014

Дзелавога супрацоўніцтва дакументальныя кнігі і электронныя кнігі Прадуманыя РПП Kurikulum 2013

Дзелавога супрацоўніцтва дакументальныя кнігі і электронныя кнігі Прадуманыя РПП Kurikulum 2013

Выкажам здагадку, вы хочаце працаваць з шэрагам публіцыстычных кніг бізнесу, як менавіта вы гэта зрабіць? Вы бачыце, я зрабіў шэраг напісання праектаў, дапамагаючы іншыя пісьменнікі адтачыць як лазерны прамень па тэмах. Увогуле, і я сапраўды рэкамендую гэты метад, мы зрабілі менавіта гэта кожны па электроннай пошце. Вы павінны любіць сучасную камунікацыйную прымаўку. Дык вось менавіта тое, што РПП Kurikulum 2013 -http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - працуе пры працы з кнігамі, і кнігі, спытаеце вы?

Ну, як аўтар публіцыстычных бізнес-кнігі я мог бы напісаць некалькі абзацаў з апісаннем метаду і як гэта можа быць трохі адрозніваецца ад іншых стратэгій, якія выкарыстоўваюцца ў свеце, і, як ён патлумачыў мне, задаць пытанні, задача выконваецца, то далейшыя каментары і наперад назад - усё па электроннай пошце, вядома. Добра, але чаму я павінен гэта рабіць? Ну, не зусім грошы, але ў мяне ёсць некаторыя вельмі карысную інфармацыюKurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - таму што на наступны бізнес-праект можа быць нешта, дзе вы можаце практыкаваць гэтыя новыя веды.

Так, што прымушае мяне? Ну, ёсць чатыры асноўныя матывы;
  1. Рабіце тое, што я аддаю перавагу. 
  2. Каб дапамагчы прадпрымальнікам дабіцца поспеху. 
  3. Гэта дапамагае аўтара кніга дае лепшую інфармацыю. 
  4. Кіньце выклік старыя спосабы вядзення спраў, або бягучы шлях - тыя рэчы, якія не працуюць добра. 


На самай справе, не ўсё гэта быць аплачаны загадзя ўсім прадпрымальнікам ва ўсім свеце? Прадпрымальнікі поспеху, галіна паспяхова, развіваецца і заўсёды ў форме і эфектыўным, не кажучы ўжо пра тое, што заканчэнне новых працоўных месцаў. Ну, калі вы вырашыце дапамагчы Jual RPP -http://jualrpp2013.com/ - хлопец электронная кніга аўтар прадпрымальніцкая план бізнес-праект, ручной або прамысловай рэальную кнігу, вы павінны разгледзець некалькі рэчаў, якія не будуць выклікаць аўтарскіх праблемы на дарозе .

Напрыклад, калі нагамі вакол новых ідэй і бізнес-канцэпцый, вы не хочаце выкарыстоўваць «дакладнага» або фразы, якія яны ўклалі ў гэтых лістах у сваіх электронных кніг, артыкулы, або ў блогу, як Jual RPP Kurikulum 2013 - HTTP: / / jualrpp2013.blogspot.com / - вы можаце выкарыстоўваць іх у кнізе, і гэта можа прывесці да праблем аўтарскага права, ці позна хто-то можа сказаць, што гэта быў не плагіят, нават калі гэта не было, проста не варта рызыкаваць.

Такім чынам, гэта не азначае, што вы не можаце быць творчым і перапрафіляваць або перапрацаваць свае ўласныя словы. Напрыклад, у агульным, што я зрабіў у мінулым, і злёгку змяняе тэму на выкарыстанне слова іншай тэме або подтеме, і я магу толькі дзяржава ", на днях я размаўляў з адным ...", але ніколі не выкарыстоўваў слова, проста свой уласны калі вы не павінны быць цытата з кнігі, то я не хачу выкарыстоўваць RPP Jual 2013 -http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - ня двойчы ўверх або падарожнічаць некаторы агульнае праграмнае забеспячэнне mputer плагіят для Amazon Kindle або любое будучыню выдавец часопіса, ці такія.

Пераменная крыху не па тэме гэта не ўплывае, што вы робіце, ці скрасці гром ці ідэю. Вы бачыце, вы можаце атрымаць шмат прабег з стратэгіі супрацоўніцтва для смарт электроннай кнігі, нават калі вы адмаўляецеся ад выплаты любых відаў работ па праекце. Сур'ёзна, вы будзеце здзіўлены, перавагах працы на гэтым шляху. Калі ласка, улічвайце усё гэта і думаю, што на ім.

Дзіва Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar